Baigėme Žalgirio gatvės remontą

Regis, Žalgirio gatvė nėra nei pati ilgiausia, nei pati plačiausia sostinės gatvė, tačiau jos atkarpos nuo Kalvarijų g. iki Linkmenų g. remontas buvo išskirtinis dėl trijų aspektų:

Ši gatvė jungia dvi svarbias miesto arterijas (Kalvarijų ir Geležinio Vilko gatves) centrinėje sostinės dalyje, todėl eismo intensyvumas abiem kryptimis čia siekia 25 tūkst. automobilių per parą*

1. Kaip žinoma, Vilniuje eismas stabdomas tik išskirtinių renginių, o ne gatvių remonto metu, tad darbai Žalgirio gatvėje buvo atliekami kuo mažiau ribojant eismą.

2. Trumpoje 840 m atkarpoje nuo Kalvarijų g. iki Linkmenų g. yra net 94 komunikaciniai šuliniai! Atliekant gatvės remontą, kiekvieną šulinį reikia nuleisti, kad frezavimo įranga nepažeistų konstrukcijos (tik įsivaizduokite, kas nutiktų, jei freza nuneštų dujotiekio kapos „stogą”!), suremontuoti viršutinius vainikus, sudėti naujus dangčius ir galiausiai tai dar sulyginti su asfalto danga.

3. Galiausiai, dėl Šnipiškių architektūrinio plano šioje atkarpoje Žalgirio gatvę kerta ar su ja jungiasi net 8 gatvės – kiekvieną sankryžą, kiekvieną įvažiavimą į gamybinių teritorijų kiemą reikia tvarkyti atskirai ir papildomai.

Akivaizdu, kad tokia gatvės specifika labai apsunkino darbus ir reikalavo itin atidaus planavimo. Darbus vykdėme keliomis pamainomis: dienomis mūsų specialistai keitė kelio bortus, kartu su inžinerinių tinklų savininkais tvarkė komunikacinius šulinius; naktimis buvo atliekami sudėtingesni, didesnį poveikį eismui darantys frezavimo ir asfaltavimo darbai.

Keli skaičiai ir faktai

Sutvarkyta 840 m atkarpa nuo Kalvarijų iki Linkmenų g. – 13300 kv. m važiuojamosios dalies.

šioje trumpoje atkarpoje – net 94 inžinerinių komunikacijų (vandentiekio, buitinių nuotekų, šilumos, telekomunikacijų, dujotiekio) šulinių ir lietaus nuotekų surinkimo trapų.

Remontui panaudota apie 4 tūkst. t asfalto – tokiam kiekiui pristatyti reikia maždaug 300 sunkvežimių reisų.

Nors pačioje Žalgirio gatvėje darbus iš esmės esame baigę, netrukus čia grįšime užbaigti įvažų tvarkymą.

Kitos panašios naujienos

09/10/2025
„Vilniaus dienos“ – šventė, kurios užkulisiai slepia daug darbo
„Vilniaus dienos“ – šventė, kurios užkulisiai slepia daug darbo
09/08/2025
Rūpinamės miestu – svarbiausias yra miesto gyventojų ir svečių saugumas
Rūpinamės miestu – svarbiausias yra miesto gyventojų ir svečių saugumas
09/04/2025
Istorinis Trakų gatvės atnaujinimas – jūsų patogumui, miesto gyvybingumui!
Istorinis Trakų gatvės atnaujinimas – jūsų patogumui, miesto gyvybingumui!
09/03/2025
Greita reakcija į Kalnėnų gyventojų problemą
Greita reakcija į Kalnėnų gyventojų problemą
09/03/2025
„Grinda“ kreipėsi į teismą dėl Lietuvos oro uostų neapmokėtos baudos už nuotekų taršą 
„Grinda“ kreipėsi į teismą dėl Lietuvos oro uostų neapmokėtos baudos už nuotekų taršą 
08/25/2025
Dar vienas žingsnis žalesnio miesto link – įsirengėme naujas elektromobilių įkrovimo stoteles!
Dar vienas žingsnis žalesnio miesto link – įsirengėme naujas elektromobilių įkrovimo stoteles!
06/27/2025
Dėl „Grindos“ priedo Nr. 1 prie Paviršinių nuotekų tvarkymo viešosios sutarties
Dėl „Grindos“ priedo Nr. 1 prie Paviršinių nuotekų tvarkymo viešosios sutarties
06/05/2025
Vilnius – miestas prie vandens!
Vilnius – miestas prie vandens!
05/19/2025
Kaip Vilniuje palaikoma tvarka ir švara šiltuoju metų laiku?
Kaip Vilniuje palaikoma tvarka ir švara šiltuoju metų laiku?
05/16/2025
Ruošiamės maudymosi sezonui
Ruošiamės maudymosi sezonui
1
10