Karjera

 

ŠIUO METU KVIEČIAME PRISIJUNGTI:

TECHNINĖS PRIEŽIŪROS INŽINIERIŲ (-Ę)

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite aukštąjį inžinierinį išsilavinimą;
  • Turite 2 metų darbo patirtį susisiekimo objektų, projektavimo ar statybos rangos įmonėje ir (ar) statinio statybos techninės priežiūros srityje ar projekto valdymo srityje;
  • Įgijote teisę vykdyti statinio statybos techninės priežiūros vadovo pareigas. Teisės aktuose nurodytas kvalifikacijos atestatas (-ai) (Statiniai: susisiekimo komunikacijos: keliai, gatvės, kiti transporto statiniai);
  • Labai gerai išmanote teisės aktų, reglamentuojančių projektavimą ir statybą, jų taikymą praktikoje;
  • Mokate dirbti MS Office pagrindinėmis programomis;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą;
  • Turite informacijos valdymo, kaupimo, sisteminimo, apibendrinimo bei išvadų pateikimo sugebėjimus ir puikius analitinius įgūdžius;
  • Labai gerai mokate lietuvių kalbą raštu ir žodžiu;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
  • Esate komunikabilus ir gebate sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

Jums patikėsime:

  • Užtikrinti statybos darbų eigą pagal statinio projektą;
  • Kontroliuoti statybos darbų atlikimo technologiją, nuoseklumą, kokybę;
  • Dalyvauti išbandant ir pripažįstant tinkamais naudoti įrenginius, inžinerinius tinklus ir kt.;
  • Organizuoti statybos darbus objektuose, užtikrinti medžiagų ir gaminių tiekimą, kontrolę bei sandėliavimą;
  • Kartu su rangovu rengti dokumentus, reikalingus statybai užbaigti ir priduoti valstybinei komisijai.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį nuo 2950 iki 3760 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Papildomą atlygio dalį (įvykdžius tikslus);
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Darbą savo srities profesionalų komandoje;
  • Nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;
  • Nemokamą kavą ir vietą automobiliui.

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

DARBININKĄ (-Ę) -VAIRUOTOJĄ 

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite galiojantį B, C kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
  • Turite ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą;
  • Gebate naudotis išmaniaisiais įrenginiais (telefonas, planšetinis kompiuteris);
  • Gebate aiškiai komunikuoti žodžiu ir raštu lietuvių kalba (privalumas).

Jums patikėsime:

  • Paviršinių (lietaus) nuotekų tinklų, šulinių ir lietaus surinkimo šulinėlių eksploatavimo, remonto bei avarinių padarinių šalinimo darbai Vilniaus mieste;
  • Vairuoti hidrodinaminį automobilį.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį nuo 1070 iki 1775 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Papildomą sveikatos draudimą;
  • Nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

GATVIŲ STATYBOS IR REMONTO SKYRIAUS DARBININKĄ (-Ę), JUDAMŲJŲ ĮRENGINIŲ OPERATORIŲ (-Ę)

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite darbo patirties gatvių ar kelių statybos ir remonto srityse;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (C kategorija – privalumas);
  • Esate komunikabilus ir gebate sklandžiai dėstyti mintis.

Jums patikėsime atlikti susisiekimo komunikacijų statybos ir remonto darbus:

  • atlikti kelių statybos darbams reikalingus parengiamuosius matavimus;
  • atlikti dangų konstrukcijos ardymo, demontavimo darbus;
  • atlikti grunto kasimo, kelio sankasos ir kelio juostos paruošimo darbus, paruošti kelio pagrindą;
  • kloti įvairias dangas iš žvyro, asfaltbetonio, betono (akmens) ir apdoroti paklotos dangos paviršių;
  • montuoti betonines ir gelžbetonines kelių konstrukcijas, vandens nuvedimo įrenginius;
  • atlikti susisiekimo komunikacijų ir vandens nuvedimo įrenginių remonto darbus;
  • dirbti su mažosios mechanizacijos įrenginiais.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį nuo 979 - 1775 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Papildomą sveikatos draudimą;
  • Nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

TINKLŲ STATYBOS IR REMONTO SKYRIAUS DARBININKĄ (-Ę), judamųjų įrenginių operatoriŲ(-ė)

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite galiojantį B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ( turėti C kategoriją privalumas);
  • Turite darbo patirties inžinierinių tinklų statybos ir remonto srityse;
  • Esate darbštus, pareigingas, atsakingas;
  • Esate komunikabilus ir gebate sklandžiai dėstyti mintis.

Jums patikėsime atlikti inžinierinių komunikacijų (lietaus, vandentiekio, nuotekų tinklų) statybos ir remonto darbus:

  • grunto kasimo darbai;
  • inžinierinių tinklų vamzdžių montavimas, remontas, mazgų surinkimas;
  • šulinių, kamerų montavimas ir remontas;
  • gerbūvio atstatymo darbai;
  • dirbti su mažosios mechanizacijos įrenginiais;
  • atlikti kitus su miesto infrastruktūra susijiusius darbus.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį nuo 979 iki 1775 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Papildomą sveikatos draudimą;
  • Nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

Inžinerinių sprendimų ir techninės priežiūros skyriaus projektų vadovą (-ę)

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite ne žemesnį kaip aukštąjį inžinierinį išsilavinimą;
  • Puikius statybos projektų analizavimo įgūdžius, išmanote statybos technologijas;
  • Gebate skaityti ir analizuoti techninius dokumentus ir statybą reglamentuojančius teisės aktus;
  • Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Windows, MS Office, MS Project - privalumas);
  • Gebate rengti objektų įgyvendinimo grafikus ir juos kontroliuoti;
  • Gebate sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu (gebėjimas bendrauti anglų kalba privalumas);
  • Pasižymite analitiniu, loginiu bei kritiniu mąstymu, gebate sisteminti ir apibendrinti informaciją;
  • Orientuotas į rezultatą;
  • Vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti B kategorijos transporto priemones;
  • Turite ypatingojo statinio statybos vadovo ar ypatingo statinio statybos techninės priežiūros vadovo atestatą. Statiniai: susisiekimo komunikacijos; gatvės(didelis privalumas).

Jums patikėsime:

  • Vadovauti Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūros (kelių, gatvių, dviračių ir pėsčiųjų takų, kitų dangų) statybos projektams;
  • Koordinuoti objektų projektų rengimo, rangovų atrankos ir statybos etapus;
  • Projektavimo užduočių rengimą, reikalavimų rangovo atrankai nustatymą, statybos kokybės kontrolę.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį nuo 2500 iki 3760 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Papildomą sveikatos draudimą;
  • Nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

PAVIRŠINIŲ NUOTEKŲ TINKLŲ EKSPLOATAVIMO SKYRIAUS DARBININKą (-Ę)

Darbo pobūdis:

  • Paviršinių (lietaus) nuotekų tinklų, šulinių ir lietaus surinkimo šulinėlių eksploatavimo, remonto bei avarinių padarinių šalinimo darbai Vilniaus mieste;
  • Darbas Vilniuje.

Kvalifikaciniai reikalavimai:

  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai;
  • Panašaus darbo patirtis.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį, atitinkantį Jūsų patirtį ir kvalifikaciją – nuo 997 Eur iki 1615 Eur (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio tarsimės susitikimo metu, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtus darbus bei jau turimų kompetencijų;
  • Papildomą atlygio dalį (įvykdžius tikslus);
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais).
  • Darbų saugos ir kvalifikacijos kėlimo mokymus;

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

DARBININKus (-es)

Darbo pobūdis:

  • Medžių atitvarų įrengimas, suoliukų montavimas;
  • Mažosios miesto architektūros elementų montavimas;
  • Teritorijos tvarkymas, medžių rūšiavimas
  • Kiti darbai įmonės teritorijoje ir Vilniaus mieste;
  • Darbas Vilniuje.

Kvalifikaciniai reikalavimai:

  • Vairuotojo pažymėjimas ( privalumas);
  • Patirtis dirbant vamzdynų klojimo, gatvių klojimo, šulinių montavimo, krovos, aplinkos tvarkymo darbus.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį, atitinkantį Jūsų patirtį ir kvalifikaciją – nuo 979-1775 Eur (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio tarsimės susitikimo metu, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtus darbus bei jau turimų kompetencijų;
  • Papildomą atlygio dalį (įvykdžius tikslus);
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais).
  • Darbų saugos ir kvalifikacijos kėlimo mokymus;
  • Visas būtinas darbo ir asmenines apsaugos priemones.

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

DARBŲ VADOVAS (-Ė) TERITORIJŲ PRIEŽIŪRAI

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite aukštąjį išsilavinimą (pageidautina vadybos, inžinerijos srityse);
  • Turite vadovavimo patirties (ne mažesnės kai 2 metai);
  • Mokate dirbti MS Office pagrindinėmis programomis;
  • Turite informacijos valdymo, kaupimo, sisteminimo, apibendrinimo bei išvadų pateikimo sugebėjimus ir analitinius įgūdžius;
  • Labai gerai mokate lietuvių kalbą raštu ir žodžiu. Kitų kalbų mokėjimas- privalumas;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
  • Esate komunikabilus ir gebate sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

Darbo pobūdis:

  • Vadovauti Vilniaus miesto pavestos teritorijos sanitarinio valymo darbams pagal nustatytus reikalavimus;
  • Vykdyti teritorijų priežiūros darbų monitoringą;
  • Valdyti technikos resursus (stambiosios ir smulkiosios), reikalingus darbų įgyvendinimui;
  • Vadovauti darbuotojų komandai, planuoti ir organizuoti darbų vykdymą;
  • Ruošti medžiagą viešiesiems pirkimams (techninės specifikacijos, aprašymai).

Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį nuo 2300 iki 3000 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Papildomą atlygio dalį (įvykdžius tikslus);
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Darbą savo srities profesionalų komandoje;
  • Papildomą sveikatos draudimą ir kitas naudas;
  • Nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Hibridinį darbo modelį;
  • Nemokamą vietą automobiliui.

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

DARBŲ VADOVAS (-Ė) (GATVIŲ AVARINĖS IR SANITARINĖS PASLAUGOS)

Reikalavimai darbuotojui:

  • Turite aukštąjį statybos krypties inžinerinį - techninį išsilavinimą;
  • Turite ne mažesne nei 2 metų darbo patirtį vidaus inžinerinių tinklų srityje;
  • Mokate dirbti MS Office pagrindinėmis programomis;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą;
  • Turite informacijos valdymo, kaupimo, sisteminimo, apibendrinimo bei išvadų pateikimo sugebėjimus ir puikius analitinius įgūdžius;
  • Labai gerai mokate lietuvių kalbą raštu ir žodžiu;
  • Esate komunikabilus ir gebate sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

Darbo pobūdis:

  • Koordinuoti avarinių situacijų lokalizavimo/likvidavimo darbus bendro naudojimo teritorijose, gyvenamosiose ir komercinės paskirties pastatuose;
  • Organizuoti ir koordinuoti aplinkos priežiūros darbus;
  • Užtikrinti efektyvų ir kokybišką darbų atlikimą, pavaldžių darbuotojų darbo organizavimą, darbuotojų funkcijų atlikimo kontrolę bei vykdyti pavaldžių darbuotojų darbo laiko apskaitą;
  • Aprūpinti darbuotojus reikiamomis darbo priemonėmis bei užtikrinti, kad būtų laikomasi darbų saugos reikalavimų.

Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį nuo 2300 iki 3000 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Papildomą atlygio dalį (įvykdžius tikslus);
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Darbą savo srities profesionalų komandoje;
  • Papildomą sveikatos draudimą ir kitas naudas;
  • Nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Hibridinį darbo modelį;
  • Nemokamą vietą automobiliui.

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

DARBŲ VADOVAS (-Ė) (STATYBOS DARBAI)

Reikalavimai darbuotojui:

  • Turite aukštąjį inžinerinį išsilavinimą (statybos krypties – privalumas);
  • Turite ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį statybos darbų vadovo pozicijoje ir statybos darbų vadovo atestatą;
  • Mokate dirbti MS Office pagrindinėmis programomis;
  • Turite informacijos valdymo, kaupimo, sisteminimo, apibendrinimo bei išvadų pateikimo sugebėjimus ir puikius analitinius įgūdžius;
  • Turite puikius organizacinius, bendravimo ir laiko planavimo įgūdžius, gebėjimą efektyviai vadovauti komandai ir motyvuoti ją siekiant tikslų;
  • Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
  • Labai gerai mokate lietuvių kalbą raštu ir žodžiu;
  • Esate komunikabilus ir gebate sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

Darbo pobūdis:

  • Smulkių remonto darbų ir aplinkos priežiūros darbų organizavimas koordinavimą;
  • Statybos darbų planavimą, organizavimą ir priežiūrą, užtikrinant, kad visi bendrastatybiniai darbai būtų atliekami kokybiškai ir laiku;
  • Statybos darbams reikalingų resursų planavimą, užsakymą ir tiekimo kontrolę, siekiant optimizuoti sąnaudas ir laiką;
  • Efektyvų vadovavimą pavaldiems darbuotojams objektuose, užtikrinant darbo drausmę ir saugą;
  • Atliekamų statybos darbų grafiko laikymosi kontrolę, reagavimą į bet kokius nukrypimus nuo plano.

Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį nuo 2300 iki 3100 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Papildomą atlygio dalį (įvykdžius tikslus);
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Darbą savo srities profesionalų komandoje;
  • Papildomą sveikatos draudimą ir kitas naudas;
  • Nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Hibridinį darbo modelį;
  • Nemokamą vietą automobiliui.

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

Projektų inžinierius (-ė)

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą (gali būti paskutinių kursų studentas);
  • Gebate skaityti ir analizuoti techninius dokumentus ir statybą reglamentuojančius teisės aktus;
  • Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Windows, MS Office, MS Project);
  • Gebate dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Pasižymite analitiniu, loginiu bei kritiniu mąstymu, gebate sisteminti ir apibendrinti informaciją;
  • Esate orientuotas į rezultatą.

Jums patikėsime:

  • Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūros (kelių, gatvių, dviračių ir pėsčiųjų takų) remonto darbų dokumentacijos rengimas ir tvarkymas;
  • Darbo grafiko rengimas, resursų planavimas kartu su statybos darbų vadovu;
  • Pinigų srautų prognozių suvedimas bei lyginimas su faktinėmis išlaidomis.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį nuo 2500 iki 3100 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Papildomą sveikatos draudimą;
  • Darbą savo srities profesionalų komandoje;
  • Kvalifikacijos kursus ir komandiruotes;
  • Atestacijos įgijimo galimybes ir nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;
  • Nemokamą vietą automobiliui;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Hibridinį darbo modelį.

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

Duomenų analitikas (-ė)

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite aukštąjį universitetinį ekonomikos, finansų arba tiksliųjų mokslų išsilavinimą;
  • Turite finansų, duomenų valdymo žinias ir ne mažesnę kaip 1 metų patirtį;
  • Turite gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius (ypač Excel, Power BI);
  • Gebate dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Pasižymite analitiniu, loginiu bei kritiniu mąstymu, gebate sisteminti ir apibendrinti informaciją;
  • Esate orientuotas į rezultatą.

Jums patikėsime:

  • Automatizuoti analitinių ataskaitų sudarymą Power BI įrankiais;
  • Analizuoti ir sisteminti finansinę informaciją, rengti analitines ataskaitas;
  • Dalyvauti valdymo apskaitos vystyme ir automatizavime;
  • Vykdyti duomenų loginę kontrolę;
  • Dalyvauti biudžetų sudaryme bei atlikti jų vykdymo kontrolę.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį nuo 2500 iki 3100 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Papildomą sveikatos draudimą;
  • Darbą savo srities profesionalų komandoje;
  • Kvalifikacijos kursus ir komandiruotes;
  • Atestacijos įgijimo galimybes ir nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;
  • Nemokamą vietą automobiliui;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Hibridinį darbo modelį.

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

Viešųjų pirkimų administratorius (-ė) (patirtis nebūtina)

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite aukštąjį ar aukštesnįjį išsilavinimą;
  • Galite pasigirti analitiniu mąstymu, organizuotumu, laiko ir darbų planavimo įgūdžiais;
  • Esate nepriekaištingos reputacijos, iniciatyvus, orientuotas į rezultatą ir atsakingas;
  • Sklandžiai ir taisyklingai dėstote mintis lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
  • Mokate anglų kalbą B1 lygiu;
  • Darbo patirtis viešųjų pirkimų srityje, taip pat įgūdžiai dirbant su CVP IS ir Ecocost sistemomis būtų privalumas.

Jums patikėsime:

  • Mažos vertės viešųjų pirkimų organizavimas ir vykdymas;
  • Pirkimų valdymo sistemos administravimas;
  • Centrinės viešųjų pirkimų valdymo sistemos administravimas;
  • Ataskaitų rengimas ir teikimas;
  • Įmonės darbuotojų konsultavimas viešųjų pirkimų klausimais.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį nuo 1700 iki 2600 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Papildomą sveikatos draudimą;
  • Darbą savo srities profesionalų komandoje;
  • Kvalifikacijos kursus ir komandiruotes;
  • Atestacijos įgijimo galimybes ir nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;
  • Nemokamą vietą automobiliui;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Hibridinį darbo modelį.

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

ATITIKTIES PAREIGŪNAS (-Ė)

Tikimės, kad Jūs:

  • TTurite aukštąjį universitetinį ekonomikos, vadybos, teisės, audito ar technologijos mokslų išsilavinimą;
  • Turite ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį;
  • Esate nepriekaištingos reputacijos;
  • Gebate rinkti, sisteminti, vertinti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis ir jų analizės pagrindu priimti sprendimus, teikti pastabas ir pasiūlymus, rengti argumentuotas išvadas;
  • Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office);
  • Gebate sklandžiai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • Esate orientuotas į tikslą, rezultatą;
  • Esate iniciatyvus, komunikabilus, atsakingas, įžvalgus, gebate greitai įsisavinti naują informaciją, sisteminti ir apibendrinti informaciją.

Jums patikėsime:

  • Užtikrinti Bendrovės Atitikties sistemos įgyvendinimą šiose - duomenų apsaugos, korupcijos / sukčiavimo prevencijos, mokesčių bei darbo teisės atitikties srityse;
  • Kurti ir įgyvendinti Atitikties politiką, procedūras bei kontrolės mechanizmus, siekiant užtikrinti atitiktį galiojančiam reguliavimui, rengti vidaus kontrolės sistemas ir reguliariai tikrinti jų veiksmingumą;
  • Užtikrina Rizikų valdymo proceso įgyvendinimą Bendrovėje;
  • Atlikti reguliarius vidaus dokumentų vertinimus, veikos patikrinimus, siekiant įvertinti, kaip laikomasi atitikties reikalavimų, teikti rekomendacijas dėl prevencinių veiksmų;
  • Nuolat stebėti teisinių ir reguliavimo reikalavimų pokyčius, informuoti vadovybę ir darbuotojus apie naujus įstatymus ar taisykles, kurie gali paveikti įmonės veiklą;
  • Užtikrinti viešųjų ir privačių interesų derinimą, skatinti organizacijoje aukšto lygio etikos standartus ir veiklos skaidrumą;
  • Ryšių su vietinėmis ir tarptautinėmis reguliavimo institucijomis palaikymą, atsakymų į užklausas ir reikiamos informacijos teikimą.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį nuo 3300 iki 4300 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Papildomą sveikatos draudimą;
  • Darbą savo srities profesionalų komandoje;
  • Kvalifikacijos kursus ir komandiruotes;
  • Atestacijos įgijimo galimybes ir nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose
  • Nemokamą vietą automobiliui;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Hibridinį darbo modelį.

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

IT komandos vadovė (-as)

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite aukštąjį išsilavinimą informacinių technologijų, kompiuterių mokslų ar susijusioje srityje;
  • Turite ne mažiau kaip 3 metų darbo patirtį IT valdymo srityje;
  • Turite patirties kuriant ir įgyvendinant IT strategijas;
  • Turite puikius komandos valdymo įgūdžius;
  • Turite gilias techninės žinias apie IT infrastruktūrą, įrangą ir programinę įrangą;
  • Gebate administruoti Azure Active Directory, turite Microsoft Office 365 administracinių sugebėjimų, gebate kurti sprendimus naudojantis Microsoft Power Platform;
  • Turite supratimą apie kibernetinį saugumą ir duomenų apsaugą;
  • Turite supratimą apie duomenų bazių architektūrą ir jų valdymą;
  • Turite analitinį mąstymą ir problemų sprendimo įgūdžius;
  • Esate susipažinęs su GIS ir SCADA sistemų veikimu;
  • Žinios apie verslo valdymo sistemų diegimą (CRM, ERP) ir palaikymą būtų privalumas.
  • Domėjimasis procesų automatizacija (RPA) ir dirbtinio intelekto (AI) taikymo galimybėmis būtų privalumas.

Jums patikėsime:

  • Vadovauti IT komandai, įskaitant darbuotojų atranką, mokymą, ugdymą ir vertinimą;
  • Kurti ir įgyvendinti IT strategijas, siekiant įgyvendinti įmonės veiklos tikslus;
  • Valdyti IT skyriaus biudžetą ir užtikrinti efektyvų išteklių paskirstymą;
  • Užtikrinti, kad įmonės IT infrastruktūra veiktų sklandžiai ir efektyviai;
  • Koordinuoti IT projektus nuo pradžios iki pabaigos, įskaitant planavimą, vykdymą ir užbaigimą;
  • Bendradarbiauti su kitais skyriais siekiant nustatyti IT poreikius ir rasti tinkamus sprendimus;
  • Užtikrinti kibernetinio saugumo standartų laikymąsi ir nuolatinį grėsmių stebėjimą bei atitikimą NIS2 standartui;
  • Tvarkyti bei tobulinti įmonės duomenų bazes, bei prisidėti prie duomenų architektūros kūrimo projekto.
  • Numatyti galimybę įmonės procesų automatizavimui ir robotizavimo sprendimų diegimui.
  • Prisidėti prie įmonės standartizuotos duomenų bazės kūrimo projekto, ruošiant duomenis verslo valdymo sistemos diegimui.
  • Užtikrinti sklandų GIS ir SCADA sistemų veikimą.
  • Prisidėti prie verslo valdymo sistemos CRM, ERP diegimo projekto.
  • Stebėti naujausias technologijų tendencijas ir diegti naujoves, kurios prisidėtų prie sėkmingos įmonės skaitmeninės transformacijos.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį nuo 3100 iki 4700 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Papildomą sveikatos draudimą;
  • Darbą savo srities profesionalų komandoje;
  • Kvalifikacijos kursus ir komandiruotes;
  • Atestacijos įgijimo galimybes ir nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose
  • Nemokamą vietą automobiliui;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Hibridinį darbo modelį.

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

Vyresnioji buhalterė (-is)

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite aukštąjį universitetinį ar aukštąjį koleginį ekonomikos, finansų, apskaitos išsilavinimą;
  • Turite ne mažesnę kaip 2 metų buhalterio darbo patirtį;
  • Mokate dirbti MS Office pagrindinėmis programomis;
  • Turite praktinės patirties, dirbant su įvairiomis apskaitos programomis (Rivilės programa būtų privalumas);
  • Turite geras žinias apie Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius apskaitą ir mokesčius;
  • Turite informacijos valdymo, kaupimo, sisteminimo, apibendrinimo bei išvadų pateikimo sugebėjimus ir puikius analitinius įgūdžius;
  • Labai gerai mokate lietuvių kalbą raštu ir žodžiu;
  • Atidus detalėms, kruopštus, atsakingas, imlus informacijai, komunikabilus.

Jums patikėsime:

  • Apskaityti ilgalaikį turtą, dotacijas, susijusias su turtu;
  • Skaičiuoti nekilnojamojo turto ir aplinkos teršimo mokesčius ir jas deklaruoti;
  • Peržiūrėti I.SAF, identifikuoti neatitikimus;
  • Rengti mėnesines, metines finansines ir statistines ataskaitas;
  • Dalyvauti turto ir skolų metinėje inventorizacijoje;
  • Apskaityti pirkimo sąskaitas;
  • Tikrinti PVM duomenis ir teikti deklaravimui;
  • Administruoti sukauptas sąnaudas;
  • Dalyvauti apskaitos proceso periodo uždaryme;
  • Dalyvauti įmonės audituose, užtikrinant teisingų duomenų pateikimą.

Siūlome:

  • Darbo užmokestį nuo 2100 iki 3135 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
  • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
  • Papildomą sveikatos draudimą;
  • Darbą savo srities profesionalų komandoje;
  • Kvalifikacijos kursus ir komandiruotes;
  • Atestacijos įgijimo galimybes ir nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;
  • Nemokamą vietą automobiliui;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Hibridinį darbo modelį.

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

APSKAITOS SPECIALISTAS (-Ė) (TECHNIKOS KOMANDOJE)

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
  • Išmanote buhalterinės apskaitos pagrindus, prekių – materialinių vertybių saugojimo, apskaitos, dokumentavimo tvarką ir reikalavimus;
  • Turite praktinės patirties, dirbant su įvairiomis apskaitos programomis (Rivilės programa būtų privalumas);
  • Mokate dirbti MS Office pagrindinėmis programomis;
  • Labai gerai mokate lietuvių ir rusų kalbą. Kitų kalbų mokėjimas- privalumas;
  • Esate komunikabilus ir gebate sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
  • Gebate dokumentuoti kasdienę veiklą;
  • Esate iniciatyvus, orientuotas į rezultatą.

Jums patikėsime:

    • Koordinuoti ir vykdyti savalaikį transporto ir mechanizmų degalų, techninių skysčių, medžiagų pristatymą ir apskaitą;
    • Sisteminti komandos darbuotojų darbo laiko apskaitą ir mechanizmų panaudojimą;
    • Kontroliuoti ir užtikrinti vidinių technikos komandos dokumentų pildymą ir savalaikį pateikimą;
    • Rengti paslaugų technines specifikacijas bei paraiškas viešųjų pirkimų skyriui.

Siūlome:

      • Darbo užmokestį nuo 1750 iki 2400 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
      • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
      • Papildomą sveikatos draudimą;
      • Darbą savo srities profesionalų komandoje;
      • Kvalifikacijos kursus ir komandiruotes;
      • Atestacijos įgijimo galimybes ir nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose, seminaruose;
      • Nemokamą vietą automobiliui;
      • Lankstų darbo grafiką;
      • Hibridinį darbo modelį.

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti

1355 CENTRO OPERATORIUS (-Ė)

Tikimės, kad Jūs:

  • Galite dirbti slenkančiu grafiku: parą dirbate, tris ilsitės;
  • Gebate aiškiai komunikuoti žodžiu ir raštu lietuvių kalba (anglų ir rusų kalbos žinios – privalumas);
  • Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • Gebate greitai įsisavinti naują informaciją ir atsakingai priimti sprendimus;
  • Turite gerus organizacinius įgūdžius, mokate planuoti savo laiką ir atsakingai žiūrite į Jums pavestas užduotis;
  • Turite darbo patirties klientų aptarnavimo srityje (didelis privalumas);
  • Sklandžiai sprendžiate konfliktines situacijas;
  • Gebate skaityti ir analizuoti žemėlapius (didelis privalumas).

Jums patikėsime:

    • Miesto tvarkymo padaliniams skirtų užklausų priėmimą, registravimą, perdavimą vykdytojams ir trečiosioms šalims;
    • Informacijos teikimą telefonu, el. paštu ir kt. komunikacijos kanalais;
    • Avarinių tarnybų vykdomų darbų kontrolę, atgalinio ryšio klientui užtikrinimą.

Siūlome:

      • Darbo užmokestį nuo 1070 iki 1610 eurų (neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
      • Vienkartines išmokas (gimus vaikui ir kitais atvejais);
      • Papildomą sveikatos draudimą;
      • Darbą savo srities profesionalų komandoje;
      • Nemokamą vietą automobiliui;

Dėl darbo pokalbio skambinkite tel. 8 672 53135 arba rašykite [email protected].

Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.

Kandidatuoti