Atgal

Kokie pokyčiai vyksta „Grindoje“?

2023 03 31

„Grinda-2023“ yra tarsi nauja įmonė – skaidriai veikianti, iniciatyvą rodanti ir atsakomybę prisiimanti bendrovė.

Atverti duomenys ir duomenimis grįstas teikiamas paslaugų valdymas.

Dirbant su viešosiomis paslaugomis, atvirumas ir veiklos skaidrumas yra būtina sąlyga. Jau prieš kelerius metus „Grinda“ vilniečiams atvėrė duomenis, kur ir kada juda barstytuvai, vėliau buvo parengti interaktyvūs žemėlapiai, kuriuose sostinės gyventojai gali patikrinti, kaip prižiūrima viena ar kita gatvė. „Grinda-2023“ investavo į turimų duomenų apdorojimą ir palaipsniui atveria teikiamų paslaugų kokybinius rodiklius: stebėdami paslaugų suteikimo laiką ar įvykdymo parametrus ir analizuodami duomenis, įmonės specialistai kontroliuoja paslaugų teikimo kokybę, teikia pasiūlymus, kaip efektyvinti vilniečiams teikiamas paslaugas.

„Grinda“ – miesto priežiūros paslaugų kompetencijos centras

Vykdydama tiek daug skirtingų veiklų ir koordinuodama kitų Vilniaus savivaldybės įmonių sąveiką, iš darbus vykdančios rangovinės organizacijos „Grinda-2023“ tapo miesto priežiūros paslaugų kompetencijų centru. Įmonė renka ir analizuoja Vilniaus miesto gatvių dangų kokybės duomenis, jų pagrindu teikia duomenimis pagrįstus dangų tvarkymo sprendimus, stato, remontuoja ir prižiūri centralizuotas paviršinių nuotekų sistemas, įrengia ir prižiūri Vilniaus miesto viešuosius paplūdimius, teikia beglobių gyvūnų priežiūros paslaugas. Tad „Grinda“ – paslaugų teikimo pokyčių iniciatorius ir koordinatorius.

Iniciatyva ir atsakomybės

„Grinda“ buvo įmonė, funkcionuojanti pagal principą „Liepė – padarėm“.

„Grinda-2023“ rodo iniciatyvą, kuria paslaugų standartus ir prisiima atsakomybę už gatvių remonto ir miesto priežiūros paslaugas, o tai sudaro pagrindą perimti kai kurias funkcijas, kurias šiuo metu atlieka Vilniaus miesto savivaldybės administracija.